خدمات طراحی سایت

Wiki Article

زمان لازم برای توسعه سایت وردپرس در این اندازه حدودا ۲ تا ۳ ماهه.

نه فقط محتوا، بلکه هر بخشی از سایت که نیاز دارید. سیستم مدیریت محتوا به دو دسته تقسیم می شود. اولی سیستم مدیریت محتوای آماده و دومی سیستم مدیریت محتوای تخصصی.

از شکل و شمایل متون وب‌سایت خود چه انتظاری دارید؟ احتمالا می‌خواهید که فوق‌العاده باشد و هویت برند شما را منعکس کند.

فروش فایل و محصولات فیزیکی

ابتدا باید وردپرس رو که از سایت اصلی دانلود کردید روی سرور نصب کنید. مراحل زیر رو انجام بدید:

با در نظر گرفتن نیازها و خواسته‌های شما، یک نقشه کلی از صفحات وب سایت طراحی خواهد شد. یک نقشه که ساختار صفحات و چیدمان آنها را مشخص می‌کند.

بعضا دیده شده که با تغییر زبان از فارسی به عربی یا انگلیسی صرفا محتوای صفحه عوض می شود و منو یا سایر بخش ها همچنان فارسی باقی می ماند.

سلام اقای میرزایی صبح شماهم به خیر، سایت های شرکتی قیمت های خیلی مختلفی دارن ولی محدوده اصلیشون و چیزی که بیشتر تو بازار استفاده میشه بین ۳۰۰۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰۰ تومنه که بازهم بسته به درخواست مشتری و مواردی که سفارش میده ممکنه کم و زیاد بشه.

خبر جدید اینکه «دوره پایه سئو» نوین منتشر شد! بزن بریم! نوین

با این حال، نمایش تصاویر و وب‌سایت بین دسکتاپ و موبایل کمی متفاوت است.

هدر هم باید اطلاعات خوبی دربارۀ یک وب‌سایت به مخاطبان بدهد؛ مثل:

اگر نیاز به یک وب‌سایت اختصاصی با امکانات ویژه برای معرفی و ارائه خدمات کسب و کار خود دارید، یا اگر به دنبال یک وب سایت شخصی هستید، این گزینه برای شما مناسب است.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز نیز هست. بدین معنی که شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از منابع وردپرس استفاده کنید. منظور از منابع وردپرس امکاناتی مانند قالب ها، پوسته ها، افزونه ها و … است.

یکی از اصلی ترین مشکلات اکثر وبسایت های دو یا چند زبانه این است که کاربر در حال مطالعه مقاله به محض تغییر زبان به صفحه اصلی هدایت می شود و دیگر راهی برای بازگشت به مقاله ندارد.
وب‌سایت اپل از سایت‌‌هایی است که طراحی تطبیقی دارد. ساختار این سایت در دستگاه‌های مختلف کم‌‌و‌بیش به یک شکل است؛ اما تعداد بخش‌های وب‌سایت در تمامی دستگاه‌ها یکسان است.

سرویس دهی منابع استاتیکی از چه دامنه ای انجام میشه؟ دامنه اصلی سایت یا یک دامنه بدون کوکی؟ سرویس دهی از دامنه بدون کوکی سبب افزایش سرعت بارگذاری صفحات و سهولت سرویس دهی و کش شدن منابع از سرور وب میشه.

معمولا در قسمت بالای منو از کلید ناوبری برای تغییر زبان استفاده می شود.

وقتی وب‌سایت شما در دسکتاپ نشان داده می‌شود، فضای زیادی برای نمایش تمامی این اطلاعات دارد؛ اما این فضا برای صفحۀ موبایل کمتر است و لازم است این نکته را در زمان طراحی واکنش‌گرا یا تطبیقی در نظر بگیرید.

اگه همه مراحل رو درست طی کرده باشید الان باید تونسته باشید که وارد پنل مدیریت سایت وردپرس شده باشید.

استفاده از قالب های اختصاصی و دارای لایسنس در طراحی های وردپرسی

طراح های وب سایت ما می‌توانند سایت اختصاصی شما را بسته به انتخابتان بر روی سیستم وردپرس یا سایت ساز پرتال پیاده سازی کنند.

!! البته قبول دارم که پول ریال ما ارزش کمی پیدا کرده ولی انتظار داشتم قیمت طراحی سایت با وردپرس اینقدر زیاد نباشه تو تهران. شما این هزینه رو با پشتیبانی طراحی سایت میگیرید یا بدونش؟

هم چنین یک رابط کاربری ساده و کاربردی دارد که مهم ترین ویژگی آن است. این سادگی هر وبمستری را قادر می سازد تا با هر سطحی از دانش طراحی به راحتی از قابلیت های آن استفاده کند. حال به بررسی مزایای وردپرس می پردازیم.

با این حال، نمایش تصاویر و وب‌سایت بین دسکتاپ و موبایل کمی متفاوت است.

بر نحوۀ نمایش سایت در دستگاه‌های مختلف کنترل کمتری داریم؛

طراحان ما وب سایتی منحصر به فرد و جذاب برای شما خلق خواهند کرد.

چه مواردی در سفارش و قیمت طراحی سایت برای تمام طراحی سایت حرفه ای کاربران حرفه ای و مبتدی اهمیت دارد که لازم است به آن توجه کنیم و در حقیقت می تواند از بروز اشتباه جلوگیری کند. نکته مهم دیگری که در قیمت طراحی سایت باید به آن توجه داشته باشید این است که آیا بهینه سازی سایت یا سئو بر عهده طراح سایت است یا خیر؟ سئو در واقع مجموعه ای فعالیت هایی است که باعث بهبود جایگاه سایت در نتایج موتورهای جستجوگر گوگل می شود. بخشی از بهینه سازی سایت به مسایل فنی سایت مربوط است و بخشی دیگر در زمان طراحی سایت انجام می شود. چنانچه طراحی سایت برپایه سئو انجام شود سایت در مدت زمان کوتاهی به نتیجه و هدف مطلوب که همان افزایش جذب مشتری و سود فروش بیشتر می رسد.

یکی از اصلی ترین مشکلات اکثر وبسایت های دو یا چند زبانه این است که کاربر در حال مطالعه مقاله به محض تغییر زبان به صفحه اصلی هدایت می شود و دیگر راهی برای بازگشت به مقاله ندارد.
زمان لازم برای توسعه سایت وردپرس در این اندازه حدودا ۲ تا ۳ ماهه.

تمام استانداردهای سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) در وب سایت شما رعایت شده است و به راحتی می‌تواند رتبه های بالای گوگل را کسب منبع مقاله کند.

هاستینگ – هاست ٬ میزبانی وب – به خدمات میزبانی فایل ها و صفحات و برنامه ها… و ایمیل های مختص به یک دامنه اینترنتی اطلاق میشود که در فضای دیسک سرور میزبان بارگذاری میشود…

سؤال و جواب آخر: بالاخره کدام را انتخاب کنیم؟ ریسپانسیو یا آداپتیو؟

ابتدا باید وردپرس رو که از سایت اصلی دانلود کردید روی سرور نصب کنید. مراحل زیر رو انجام بدید:

ادامه مطلب مثلا فرض کنید که شماره تلفن شرکت خود را در هدر سایت گذاشته‌اید. کاربران دسکتاپ احتمالاً آن را از روی صفحه می‌بینند و بعد با تلفن‌ خود شماره گیری می‌کنند؛ اما کاربران موبایل از شما و وب‌سایتتان انتظار دیگری دارند.

اگر روی ارتباط با کلیک کنید سایر کشور ها مصمم هستید، باید بدانید ارائه محتوای مقاله، کتگوری، محصول و … حتی موارد جدید باید با قابلیت ترجمه به مخاطب ارائه شود تا در اعتماد سازی نقش مثبتی داشته باشد.

اگه مایل هستید یه آموزش کامل و حرفه ای در مورد روش طراحی سایت با وردپرس داشته باشید لطفا با ما تماس بگیرید.

با این حال، شرکت های کوچکتر احتمالا فقط تیمی از برنامه نویسان و طراحان گرافیک دارند. یکی از عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت، تخصصی بودن شرکت طراحی سایت می باشد.

پیشنهاد می‌کنم برای صحبت بیشتر در مورد تفاوت های این دو و پیدا کردن گزینۀ مناسب با توجه به نیازهایتان، حتماً با تیم ما تماس بگیرید.

اگر استفاده از وب سایت شما راحت نباشد، حتی یک طراحی بصری فوق‌العاده هم کمک چندانی به شما نخواهد کرد.

اعمال تغییرات در استایل های دستی بعد از مدتی بسیار دشوار و پر از خطا است.

پس فراموش نکنید که قبل از شروع همکاری، در مورد نحوه تهیه هاست و دامین و این که هزینه آنها به چه صورت پرداخت می شود حتماً با فریلنسر صحبت کنید.

نکته: تکنیک طراحی وب ریسپانسیو هم برای کاربران و هم برای کسب‌وکارها مفید است. این ویژگی باعث می‌شود تا کاربران، کارهای بیشتری را با گوشی و سایر گجت‌های هوشمند خود انجام دهند.

Report this wiki page